
а хвилі зміни розкладу Тижнів моди в Мілані, Лондоні та Парижі дизайнери вирішили переосмислити правила індустрії (зокрема, Дім Gucci відтепер демонструватиме колекції лише двічі на рік), а тим часом абсолютно нову модну главу відкриває бренд Hanifa.
Так, засновники вирішили задіяти новітні 3D-технології та представити альтернативне модне шоу: віртуальне та дуже цікаве.
читайте також

Вишукана та дуже елегантна й представлена капсула #PinkLabelCongo.
В інтерв’ю журналу дизайнерка проєкту Аніфа Мвуемба розповіла, що останні 7 місяців вона працювала виключно над створенням комп’ютерних моделей. «Проектування контенту з використанням 3D-моделей і усієї колекції загалом стало для мене справжнім переломним моментом. Особлива увага приділялася деталям».
Дизайнерка Аніфа Мвуемба
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: