Ліфтолукер Франк Вільде вибирає made in Ukraine: 4 бренди-новинки в його гардеробі
Німецький інфлюенсер став зіркою кампейну AISENBERG та продовжує робити фото з речами українських дизайнерів.

Франк-Пітер Вільде — епатажний німецький дизайнер, стиліст і так званий «ліфтолукер», який із перших днів повномасштабної війни забезпечує інстапідтримку України, не боячись потрапити в бан. Дзеркало у ліфті та трішки креативу — чудовий спосіб показати правду світові, обійшовши алгоритми інстаграма.

JS зібрав останні новинки з колаборацій Вільде та українських брендів.

Франк-Пітер Вільде в кампейні AISENBERG

«Денім, який може говорити» — фраза, що яскраво описує бренд AISENBERG. Одеський лейбл якісного джинсового та базового одягу вирішив новою колекцією нагадати всьому світові, що 24.02 ніколи більше не буде просто датою для українського народу, та створив одяг, що промовляє за себе.

Після початку російського вторгнення засновниця бренду Тетяна Федосеєва вирушила в Берлін і була готова штурмом брати місто драйву, моди та стилю. Саме через це новий кампейн відзняли на вулицях міста в дусі стрітстайлу.

Зіркою кампейну став Франк-Пітер Вільде. Для Франка це перший кампейн, а для бренду AISENBERG — маленька перемога на шляху до підкорення Берліна. Головна ідея кампейну BERLIN — завдяки зйомці серед живого міста продемонструвати буденні речі, які забрала війна у багатьох, донести, що деякі міста країни не можуть відчути тієї позитивної вібрації, що існувала на їхніх вулицях ще пів року тому.

Як і притаманно бренду, основу лінійки складають речі з деніму. На цей раз кольори доволі стримані і навіть асоціюються зі стилем мілітарі: хакі, темно-сірий, глибокий синій та чорний. Але моделі не виглядають нудно чи буденно, бо кожна річ має свою родзинку та деталь, що чіпляє.

Такими особливими «мітками» на одязі стали надпис PEOPLE FOR PEACE, червоне сердечко, масивні кишені на об’ємних куртках та штанях карго, а також вишита на рукаві дата 24.02.2022, яка стала для усіх українців датою, що буде навічно викарбувана в пам’яті. Частину коштів, зібраних із продажу колекції, направлять на допомогу ЗСУ.

Образ від Andreas Moskin

Засновник бренду розповів JS, що Франк у захваті від якісного пошиття. Синьо-жовті штани німецький стиліст вирішив доповнити худі цього ж бренду та вінком. Згодом він використав ці ж штани для іншого образу.

Панама, як у Kalush на «Євробаченні»

Франк приміряв рожеву вовняну панаму, як в Олега Псюка на виступі під час «Євробачення», від бренду Shkoura, який створює самобутній одяг із гірським характером та етнічними мотивами. Звісно, не залишається непоміченою афіша концерту ONUKA в Берліні, який відбудеться 15 листопада.

Мерч United24

Шопери, худі, футболки — Франку до вподоби весь мерч фандрейзингової платформи United24, яку запустив Президент України Володимир Зеленський.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: