Модний фронт: партнерство зі Swarovski та Esquire і мерч для львівських артефактів
А також благодійна співпраця sustainable-бренду RDNT від Андре Тана та Федерації водного поло України.

One by One

Український модний фронт ані на мить не припиняє свою роботу. Дизайнери презентують свої речі на міжнародній фешнарені в межах ініціативи Support Ukrainian Fashion від UFW, бренди продовжують створювати нові колекції та дропи. JS зібрав для вас дайджест новинок.

FROLOV — перший український бренд, що став партнером Swarovski

Іван Фролов уже відвідав Нью-Йорк і Лос-Анджелес, а тепер прибув до Лондона, де перевіряє виробництво зразків. Також дизайнер нещодавно повідомив, що FROLOV став першим українським брендом-партнером Swarovski. У колекції LOVE HURTS Spring 2023 дизайнер використовує виключно кристали Swarovski.

Руслан Багінський на сторінках німецького Esquire

Дизайнер поділився в інстаграмі, що безмежно радий опинитися настільки близько до Гаррі Стайлза та Бейонсе, як ніколи раніше, адже очолив рубрику про стиль у крайньому випуску Esquire Germany.

«Я дуже щасливий, що моя робота допомагає представляти Україну в усьому світі. Чого би це не вартувало, ми будемо продовжувати», — написав Руслан Багінський.

Sustainable-бренд RDNT від Андре Тана та Федерація водного поло випустили капсульну колекцію 

Мода і спорт об’єдналися заради благородної цілі. Капсульна колекція футболок колаборації бренду RDNT, який з’явився під час війни, та Федерації водного поло України має на меті збір коштів для дітей, які страждають від війни.

«Ідея колаборації бренду та Федерації водного поло виникла невипадково. RDNT — це бренд щастя, а людина максимально щаслива, коли вона у воді. «Вода» — назва нашої першої колекції.

І коли я побував на грі у водне поло, я зрозумів, що гравці так само кайфують від того, що вони роблять, вони щасливі, вони грають з великим ентузіазмом.

Я побачив цей драйв, цей настрій, це щастя і зрозумів, що саме з водним поло ми повинні зробити колаборацію для благородної мети. Мені здається, що вийшло круто, ми отримали справжній кайф і радість», — поділився Андре Тан.

Усі кошти від продажу футболок цієї колаборації будуть спрямовані на благодійну платформу dobro.ua для допомоги дітям, котрі перебувають на лікуванні в медичних закладах України. Зібрані гроші будуть направлені на закупівлю ліків, витратних матеріалів та необхідного медичного обладнання. Також у межах колаборації планується надання гуманітарної допомоги дітям-переселенцям і їхнім сім’ям.

Колаборація бренду One by One та Львівського історичного музею

У ДНК українського бренду One by One — дбайливе ставлення до історії своєї країни, свого краю та переосмислення національних кодів у сучасній моді. Саме тому, відкривши магазин у славетному Львові, для засновників та команди One by One було важливо відчути контакт із культурною спадщиною міста-музею.

Цьогоріч свій ювілей святкує Львівський історичний музей, який вже 130 років збирає по крупицях український спадок, щоб розповідати історію нашої країни. У співпраці із кураторами ЛІМ бренд створив капсулу, що є доказом того, що мода не стоїть осторонь від культурних цінностей, а навпаки, немов рушійна сила допомагає просувати їх уперед, осучаснювати і розповсюджувати серед молодого покоління.

Головні меседжі співпраці полягають у тому, що похід в український музей — справжня артпригода, а носити речі, зроблені в колаборації із культурними установами, — важлива громадянська позиція.

Серед зображень, які з’явилися у колекції: малюнок-панорама Львова авторства Авреліо Пассаротті кін. 16 – поч. 17 ст. у виді кольорової гравюри Абрагама Гогенберга 1618 року; ратища прапора римського періоду 2 – 3 ст.; скульптура «Русалка» із фронтону будівлі будинки Військової школи на Печлинському ставі 1820 року; банкнота державного кредитового білету вартістю 100 гривень 1918 року.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: