Відтепер жодних «янголів»: 7 нових облич Victoria’s Secret
Чому бренд оновлює маркетингову стратегію та на що вплинуть ці зміни?

Після перебування у своєрідному модному вигнанні, що затягнулося майже на 2 роки, та  потерпаючи від занепаду, бренд Victoria’s Secret переглянув свою стратегію розвитку та оголосив 7 нових офіційних представниць компанії, які, до речі, ще й відповідатимуть за її сучасний шлях, натхненний контент та рекламу виробів.

«Вони відомі своїми досягненнями», — заявили представники бренду, натякаючи, що саме це тепер є найголовнішим, а не фігура чи сексапільні форми «янголів».

«Нам потрібно припинити думати про те, чого хочуть чоловіки, і розпочати створювати те, що хочуть жінки», — сказав генеральний директор компанії Мартін Вотерс.

Компанія прагне не лише переглянути свої уявлення про те, що таке сексуальність, але й сподівається стати глобальним захисником у питаннях розширення прав і можливостей жінок. Це справді найекстремальніший поворот у русі бренду.

У цьому допомагатимуть 7 амбасадорок, які відзначилися своїми соціальними проєктами на шану жіноцтва: модель Адут Акеч, правозахисниця Палома Ельссер, акторка Пріянка Чопра, футболістка та активістка ЛГБТ спільноти Меган Рапіно, представниця лижного фрістайлу Ейлін Гу, журналістка Аманда де Каден.

У команді також є й Валентина Сампайо, що вже відома загалу як перша трансгендерна модель Victoria’s Secret.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: