I can buy myself: жінки обирають виключні прикраси, аби підкреслити індивідуальність
Ірина Омельченко — ювелірна експертка, стилістка і гемологиня, сертифікована інститутом HRD Antwerp (Бельгія), SSEF та Gubelin (Швейцарія).

Пісня Майлі Сайрус Flowers стала справжнім вибухом у соціальних мережах. І все через те, що перетворилася на гімн успішних та незалежних жінок, які знають, чого хочуть, та можуть влаштувати це самі: квіти, прикраси, подорожі та життя своєї мрії. Нова ера настала відтепер не тільки у теорії — вона стала реальністю, яка віддзеркалила соціальні процеси та отримала відповідь ювелірного ринку.

Ще 20 років тому термін self-purchaser (самостійний покупець) став новою крилатою фразою в роздрібній торгівлі жіночими ювелірними прикрасами. Жінки, які досягли успіху, зрозуміли, що їм не потрібен чоловік, щоб купувати коштовності, адже вони можуть і хочуть робити це для себе самі. Вони купують прикраси, що відзначають віхи їхнього щасливого та успішного життя. Окрім того, сьогодні ми можемо спостерігати явище, коли жінки тяжіють до індивідуального стилю, що говорив би про їхню особистість, а не про змагання з іншими жінками у спроможності придбати ту чи іншу трендові прикрасу. Вони сміливо обирають бути собою, а не бути, як усі.

2003 року компанія De Beers помітила тенденцію і запустила свою найвпливовішу рекламну кампанію після представленої 1946 року «Діамант назавжди».

Кампанія «Жінки світу, підніміть праву руку» була орієнтована на жінок, які досягли успіху у своїй кар’єрі, і стверджувала, що можна купувати каблучки з діамантами на праву руку — такі, що не пов’язані зі шлюбом, оскільки ліва рука традиційно призначалася для весільної обручки. Як результат, люксові товари для жінок стали величезним сегментом ринку, до якого долучилися дизайнери та роздрібні мережі, оскільки все більше жінок купували для себе дорогі та вишукані речі.

Сьогодні практично весь ювелірний маркетинг орієнтований на жінок. Саме тому слогани чи хештеги «Володійте своїм стилем» або «Нехай ваш стиль стане вираженням вашого «я»» — це ті повідомлення, що відповідають настрою та відчуттям жінок, коли вони купують власні прикраси.

Тобто коштовності є тут вже не просто вираженням статусу, а інструментом для вираження індивідуальності. Такі прикраси говорять про маленькі та великі перемоги, спогади та моменти в житті жінки. Вони є ніби її продовженням на емоційному та інтуїтивному рівні, продовженням її «я» та відображенням внутрішнього світу — унікального й неповторного.

Колекція прикрас бренду Marco Bicego

Хочу звернути увагу, що сьогодні значний інтерес у жінок викликає історія прикраси: хто дизайнер; як виготовляють прикраси; що символізують вироби. Тобто мова йде не про нав’язані musthave, а індивідуальність, унікальність, автентичність. Знання історії, що стоїть за брендом, або технік, що використовують, дає розуміння цінності ювелірних виробів.

Marco Bicego

Так, кожна жінка, розуміючи свої сильні сторони, хоче їх підкреслити. Тобто, поки конгломерати диктують, які прикраси купувати, успішні жінки віддають перевагу бажанню виразити свою унікальність — не бути, як усі, а бути собою. Варто розуміти, що не можуть усім жінкам пасувати одні й ті ж самі каблучки, сережки, браслети, кольє.

Колекція прикрас бренду Crivelli

Тіло та уява кожної жінки — це окремий світ. Зріст, форма обличчя та зап’ястя, пальців та мочки вуха, і, нарешті, особливе бачення світу та тонке почуття прекрасного — лише частковий перелік відмінностей, на які варто спиратися сучасним брендам, що створюють прикраси для прогресивних жінок.

Сьогодні коштовності мають відповідати головній місії — робити жінок неповторними та дарувати емоції, доповнювати унікальний стиль та нести в собі не вартість, а цінність. Адже вони є тим яскравим акцентом, що без жодних слів здатний виразити красу, смак, інтелект та статус. Так, саме вибір дорогоцінних прикрас визначає не просто сприйняття жінки оточуючими, а найперше її внутрішнє почуття власної гідності.

Дійсно були часи, коли на жінку, яка заходила в традиційний ювелірний магазин, не звертали увагу, якби за нею не було чоловіка. Але часи змінилися, і сьогодні ювелірні бутики та бренди пропонують жінкам продукти та сервіс, на які ті заслуговують.

Crivelli

Саме тому всі прикраси, представлені в бутиках Il Cammeo, відібрані гемологом та ювелірним експертом. Адже актуальність і якість колекції залежить від того, хто її відбирає. І тут важливо добре знатися на якості коштовних каменів та не просто захоплюватися модою, а відчувати та часто передбачати її.

Усе це допомагає нам створювати таку атмосферу в бутиках Il Cammeo, де кожна жінка відчуває себе унікальною. Це те місце, де вона може не тільки приміряти та обрати будь-яку прикрасу до смаку, але й поспілкуватися зі стилістами-консультантами та гемологом, випити келих шампанського чи чашечку кави. Саме такий концепт ми підтримуємо у кожному із наших бутиків.

Колекція прикрас бренду CHIMENTO

Тож, безперечно, найважливішим аспектом роботи у цьому сегменті є навіть не атмосфера чи маркетинг, орієнтований на успішних жінок, а саме якість та стиль прикрас, які мають відповідати їхньому статусу, смакам і вподобанням, а не нав’язувати тренди чи пропонувати масовий продукт.

CHIMENTO

CHIMENTO

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: